CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 8 January 2009

.: Study ke clubbing? :.

semalam aku went through some random profiles kat internet and tengok lagu2 yang best. download la bnyk2, termasuk la lagu love stoned remix by justin timberlake. syok ar ble tengah tension2 baca prosedur lab, dengar lagu yang rancak skit. aku nie mmg pencinta musik sejati, bila ada lagu layan, mmg gerak abis lah, haha. lepas makan kat surau, tumpang panaskan nasi briyani kat dapur surau, aku pg la study kat university house learning grid. bla dah layan lagu kat telinga, anggota badan lain pun gerak sama menari ar, lagi2 la bila dengar lagu "jatuh cinta lagi" by Matta. mmg angguk2 kepala la jadinya. punya la layan, x perasan orang sekeliling aku tengok. dah la aku pasang volume max, earphone apple pun bley jadi power cam headphone. kedengaran la musik2 rancak tu. tgh syok2 angguk kepala sambil baca prosedur lab, melayang dalam dunia sendiri, mat saleh 2 org ddk sebelah aku menghanjeng ikut sama angguk2 kepala dan badan ikut rentak musik tu. aku baru perasan yang org lain tengok msa aku pusing badan jap nak hilangkan lenguh. mat saleh dua orang tu senyum cam siut je. rse nak lempang ade gak. malu nyer~tapi whateverlah, clubbing cara halal to help others hilangkan tension. haha. kan seronok dah orang ddk ngn aku kt university house nie, lol xp meh study ngn aku, confirm layan~haha. ok, sambung study.

reminder to myself: minimize kan gerakan badan bila layan musik. haha


meh dengar apa yang aku dengar masa berjaya tukarkan learning grid to clubbing centre =P


Tiesto Remix Lovestoned -

0 comments: