CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 3 January 2009

.: 24/7 sleeping hours :.

so, have to say good bye my long sleeping hours sebab isnin nie dh stat kelas balik dah. my flatmates pun dh stat kembali ke flat tersayang nie. maka akan bermula lah party utk sem kedua. biarlah, yang penting aku x join, just smile and walk away =) this holiday kinda cool for me since ade la jugak beberapa resepi baru aku dh try and berjaya diserved dan dimakan dengan enak. saya bangga xp.

-kari ayam
-spaghetti goreng
-the most importang thing, nasi lemak! yosh!

yang lain biasa je ar masak, but these three things i can proud of, haha. cite pasal masak nie, bila budak2 flat dh stat balik, akan ada kekangan untuk aku masak dgn bebas sebab diorg nie ske lepak dlm dapur. so, kinda uncomfortable to cook sebab since aku agak talkative bila jmpa bdak2 flat aku nie, agak pelik rasa kalau jumpa x bercakap. dh la english pun lintang pukang, haha.

ok ar, got assignments to accomplish, tu pun kalau la boley siapkan sbb otak x berfungsi sepenuhnya lagi, bila ntah, haha. maybe sebab excess tido kot. so again, bye2 24/7 sleeping hours[kinda exaggerate kt sini =)] ciao..


eheh =P

5 comments:

Nazri Awang said...

wargh..nasi lemak? yum3..nak try...hehe

Najib said...

yeah, nnt aku buat lg..tpi biasa nya 22nd time x jdi sgt..

coolwaves said...
This comment has been removed by the author.
coolwaves said...

jib... tang nyaman ja upa. terliur ku nangga eh. hahaha... lak molah k ku sgek jib. pos k pos laju. hahaha

Najib said...

lol xp, okies!