CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 5 January 2009

.: First day of school :.

pagi nie, o5/01/2009, aku bangun dgn semangat baru, hehe. xnak malas2 lagi dh..tgk cuaca kt luar, alhamdulillah matahari menyinar dengan terang. tapi still aku bangun lewat sbb body time recognition utk sensory system aku masih lagi dlm holiday mood. alhamdulillah, perkabaran baik lagi aku dapat lepas mandi, elaun dh masuk. then, last test aku utk semester pertama berakhir dengan keputusan yang memuaskan tetapi setiap bnda baik yang kita terima itu mst ada nasib yang kurang baik mengiringi...lab reportku hancus. walaupun aku menyalahkan penyemak yang silih minggu berganti dan aku terpaksa berhadapan dengan pelbagai kriteria semakan yang berbeza utk aku catch up with, aku lebih menyalahkan diri sendiri kerana masih belum bersungguh-sungguh dalam membuat setiap perkerjaan. kne lagi rajin sebab dh masuk semester kedua, final dh makin hampir. aku pun dh semakin busy sbb tarikh hitch hiking program ke Morocco yang aku sertai juga semakin hampir dan banyak lagi bnda yang aku kne uruskan e.g visa, peralatan, map direction etc.



insya Allah utk semester kedua nie, aku nk try time management yang lebih effective, harap2 dapat lah cope up with bigger percentage utk setiap kerja yang aku lakukan. lecturer yang kitorg dapat this semester utk first day nie semua best2! aku semakin bersemangat! haha. thats all for this time, kne siapkan lab report yang hampeh dan kne hantar esok.

x lupa untuk menyeru diri sendiri dan rakan-rakan agar sentiasa berdoa akan keselamatan dan kemenangan saudara kita di Palestin, semoga Allah sentiasa melindungi mereka dari pihak zionis yang x berhati perut. andai aku diberi peluang berjuang atas nama Allah dan syahid, itulah kurniaan yang paling indah dariMu. berikanlah aku keberanian dan keimanan yang mantap. andai aku seorang pejuang, pasti celik mataku yang selama ini buta dengan nikmat dunia kerna syahid itu paling indah. amin.


adios amigos! xp

2 comments:

samsooL said...

oo.. dah dapat markah report ker?? huhu.. mmg tak fair sangat bnder tu.. sbb ada yang kedekut sangat markah.. huhu..

Najib said...

betul, setuju sgt...